Tänään tapahtui havahtuminen tosi elämään, kun sain ensimmäisen viestin jokuseen viikkoon, jossa kysyttiin mitä mulle kuuluu. Kupla puhkesi. Niin. Mitä mulle tosiaan kuuluu.

Jäin työttömäksi kuun alusta, tarkoituksena lomailla hetken aikaa, koska olin totaalisen loppu työpaikkaani. Nyt neljä viikkoa myöhemmin havahdun siihen, että olen ollut kotona sen 4vk, ilman kontaktia ulkomaailmaan, kämpästä oon poistunu korkeintaan kauppaan. Mitä oon tehny? Pelannu. Pelannu. Pelannu. Uusivanha mmorpg aukesi, ja sitä on pelattu porukalla niin maan perkeleesti. Jännä sinänsä, oon puhunu ihmisten kanssa enemmän 4vk aikana, kuin mitä edellisen vuoden aikana. Kontaktia on ollut, vaan erilaista, kuin mitä kasvokkain ihmisten kanssa jutteleminen.

Nyt siis heräsin siihen, että en voi hyvin. En nää ihmisiä, iho voi huonosti, en saa aikaan mitään, stressi tulevasta puskee päälle, tulevat rahahuolet painaa päälle, tuleva työpaikan ettiminen. Se kaikki. 

Nyt tarvitsi kirjoittaa asiasta. Noh, tulipahan ainakin herättyä todellisuuteen taas. Sitten katsotaan miten tästä pääsee eteenpäin.

Nyt täytyy alkaa tapahtua jotain.

-DD